Politica de confidentialitate
Aceasta politica ("Politica de confidentialitate") descrie practicile cu privire la datele personale pe care le colectam prin intermediul platformei https://cereri.primaria-constanta.ro , respectiv https://sesizari.primaria-constanta.ro (”Site”).
Politica de confidenţialitate descrie tipurile de date cu caracter personal pe care le colectăm, modul în care putem utiliza aceste date şi cui le putem transfera.
Tot în politica de confidenţialitate prezentăm şi măsurile pe care le luăm pentru a proteja securitatea datelor. De asemenea, vă explicăm şi cum ne puteţi contacta pentru:
- a accesa, rectifica sau şterge datele pe care ni le-aţi furnizat,
- a retrage orice consimţământ pe care ni l-aţi acordat în vederea prelucrării datelor cu caracter personal,
- a ne spune să nu vă mai trimitem informaţii despre activitatea noastră,
- a vă răspunde oricăror întrebări despre practicile de confidenţialitate online.
Va incurajam sa cititi aceasta Politica inainte sa folositi Site-ul nostru. Folosind acest Site, sunteti de acord cu termenii si conditiile acestei Politici.
Ce date cu caracter personal colectăm şi cum le utilizăm
In cadrul acestui Site ne furnizati urmatoarele date cu caracter personal:
1. Pentru crearea/gestionarea unui cont în cadrul platformei cereri.primaria-constanta.ro, respectiv sesizari.primaria-constanta.ro
Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm in aceasta sectiune sunt:
- Nume
- Prenume
- Adresa email
- Număr de telefon
- Istoric acțiuni
- Orice alte date cu caracter personal alegeti să ne transmiteți
Folosim aceste date pentru crearea și gestionarea contului dumneavoastră din cadrul platformei https://cereri.primaria-constanta.ro. Vă vom oferi istoricul cererilor si avizelor si detaliile despre acestea si vă vom permite sa vă gestionați setarile contului, inclusiv modalitati simple de a corecta si actualiza informatiile, cum ar fi detaliile de contact si informatiile de plata.
Temeiul prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal este reprezentat de art.6 alin.1 lit.f din Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (GDPR), respective interesul legitim al instituției de a gestiona cu mai multă rapiditate solicitările formulate de cetățeni.
Va vom pastra datele atat timp cat aveti un cont activ pe cereri.primaria-constanta.ro, respectiv sesizari.primaria-constanta.ro.
Aveti dreptul sa va inchideti contul in orice moment. Daca alegeti sa faceti acest lucru, contul dumneavoastra va inceta sa existe si veti fi considerat inactiv. Vom pastra datele dumneavoastra cu caracter personal daca acest lucru este impus de legislatia in vigoare sau dacă respectivele date sunt necesare pentru soluționarea unui litigiu.
2. Pentru înregistrarea, examinarea și soluționarea cererilor formulate de dumneavoastră.
Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm in aceasta sectiune sunt:
- Nume
- Prenume
- Adresa email
- Număr de telefon
- Cod numeric personal pentru secțiunea sesizari.primaria-constanta.ro
- Orice alte date cu caracter personal alegeti să ne transmiteți direct sau prin intermediul documentelor pe care le anexați la cereri.
Folosim aceste date pentru înregistrarea, examinarea și soluționarea cererilor formulate de dumneavoastră în cadrul platformei https://cereri.primaria-constanta.ro.
În funcție de specificul solicitării formulate este posibil să vi se ceară și furnizarea altor date cu caracter personal. Furnizarea acestor date este impusă de prevederile legale în conformitate cu care ați formulat respectiva cerere.
Temeiul prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal este reprezentat de art.6 alin.1 lit.b din Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (GDPR), respectiv obligația impusă de lege instituției noastre de a răspunde solicitărilor formulate de cetățeni.
Va vom pastra datele atat timp cat aveti un cont activ pe cereri.primaria-constanta.ro, respectiv sesizari.primaria-constanta.ro.
Aveti dreptul sa va inchideti contul in orice moment. Daca alegeti sa faceti acest lucru, contul dumneavoastra va inceta sa existe si veti fi considerat inactiv. Vom pastra datele dumneavoastra cu caracter personal daca acest lucru este impus de legislatia in vigoare sau dacă respectivele date sunt necesare pentru soluționarea unui litigiu.
Vă rugăm să aveți în vedere că, în cazul în care este necesară achitarea unei taxe pentru soluționarea cererii dumneavoastră și optați pentru achitarea acesteia online, plata este efectuată prin intermediul unui procesator de plăți independent de instituția noastră. Nu colectăm niciun fel de date în cursul acestui proces.
Cookies şi fişiere jurnal
Folosim tehnologia cookie în cadrul raportării statistice privind pagina web. Cookie este un fragment de informaţie trimis de o pagină web, salvat de browser-ul calculatorului dumneavoastră pe hard disk. Acesta reţine informaţii de care ar avea nevoie o pagină web pentru a vă personaliza experienţa (adică imaginile dinamice de pe site) şi a aduna informaţii statistice despre pagina web, cum ar fi paginile web vizitate, descărcările făcute, numele de domeniu al furnizorului de Internet şi ţara de origine a vizitatorilor şi adresele paginilor vizitate imediat înainte şi după intrarea pe pagina noastra. Informaţiile din cookies ne permit să trasăm „click-urile” pe care le-aţi făcut (mai exact, căile urmate de vizitatori pentru a ajunge pe pagina noastră în timp ce trec de la o pagină la alta).
Partea de „asistenţă” din bara de instrumente a majorităţii browser-elor vă arată cum să blocaţi acceptarea de noi cookies, cum să fiţi înştiinţaţi atunci când primiţi un nou cookie şi cum să dezactivaţi cookie-urile existente. Nu uitaţi însă că fără cookies s-ar putea să nu beneficiaţi pe deplin de toate caracteristicile paginii noastre web.
Datele cu caracter personal ale minorilor sub 16 ani
Minorii cu vârsta de până la 16 ani nu ar trebui să transmită nici un fel de date cu caracter personal pe pagina web fără permisiunea (consimțământul sau aprobarea) tutorelui legal.
Site-ul nostru nu va colecta niciodată cu bună știință date cu caracter personal de la persoane despre care ar fi știut că sunt minori (sub 16 ani) si nici nu le va folosi sau dezvălui vreunei terțe părți neautorizate fără consimțământul expres al tutorelui legal.
Luând în considerare tehnologia disponibilă în astfel de situații, vom face eforturi rezonabile pentru a verifica dacă titularul răspunderii părintești pentru copil a dat sau a aprobat consimțământul precum si daca datele cu caracter personal sunt introduse de un minor cu varsta sub 16 ani.
Informaţiile pe care le transmitem
Nu vom transmite catre terte parti datele dumneavoastra cu caracter personal, cu urmatoarele exceptii:
- Cu acordul dvs.
- Daca este necesara transmiterea unor informatii in vederea furnizarii serviciilor solicitate de dvs.
- In cazul in care informatia este necesara partenerilor instituției pentru imbunatatirea sau facilitarea unor servicii solicitate de dumneavoastra. Aceștia au dreptul de a utiliza datele cu caracter personal furnizate numai in masura in care sunt necesare pentru executarea serviciului solicitat de dumneavoastra (de ex. procesarea informatiilor privind plata).
-
Putem transmite date cu caracter personal autoritatilor sau institutiilor publice conform
prevederilor legale sau bunei-credinte daca:
- este prevazut intr-o dispozitie legala;
- previne o infractiune sau protejeaza siguranta nationala;
- protejeaza siguranta individului sau siguranta publica;
- aceste informatii sunt necesare in vederea rezolvarii diferitelor situatii juridice;
- in cazul in care activitatile dvs. contravin termenilor si conditiilor statuate de instituția noastra, sau a instructiunilor pentru utilizarea anumitor servicii.
Link-uri către alte pagini
Nu uitaţi că atunci când folosiţi un link pentru a ajunge de pe Site-ul nostru pe o altă pagină web, prezenta politica de confidenţialitate nu se mai aplică. Navigarea şi interacţiunea pe care le desfăşuraţi pe o altă pagină web, inclusiv orice pagină care are un link către prezentul Site, se supun regulilor şi politicilor paginii respective. Vă încurajăm să citiţi regulile şi politicile paginilor pe care le vizitaţi pentru a înţelege mai exact procedurile lor de colectare, utilizare şi dezvăluire a datelor cu caracter personal.
Securitate
Securitatea datelor cu caracter personal este importantă pentru noi. Păstrăm măsuri adecvate de precauţie de ordin administrativ, tehnic şi fizic pentru a proteja datele cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii accidentale, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat, utilizării şi tuturor celorlalte forme legale de prelucrare a datelor cu caracter personal aflate în posesia noastră.
Drepturile dumneavoastra in legatura cu datele cu caracter personal colectate si prelucrate prin intermediul site-ului
În conformitate cu dispoziţiile Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (GDPR), persoanele înregistrate, în calitate de persoane vizate, au următoarele drepturi:
- dreptul la informare
- dreptul de acces
- dreptul de rectificare
- dreptul de opoziţie
- dreptul de a solicita stergerea (dreptul de a fi uitat)
- dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii
- dreptul de portare
- dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
- dreptul de a se adresa cu plangere catre ANSPDCP – Autoritatea de Supraveghere.
Va puteti exercita oricare dintre aceste drepturi sau contacta responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal prin completarea unei cereri si expedierea acesteia:
- prin email la adresa: primărie@primaria-constanta.ro
- prin posta la adresa: Constanța, bdul.Tomis nr.51
cu mențiunea ”în atenția responsabilului cu protecția datelor cu caracter personal”.
Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primită va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, vă vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă vă vom informa asupra motivelor refuzului.
Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspecte, precum complexitatea cererii sau numărul mare de cereri primite.
De asemenea, în calitate de persoană vizată, în conformitate cu dispozițiile Regulamentului UE nr.679/2016, aveți dreptul de a formula plângere la Autoritatea de Supraveghere (ANSPDCP) în legătură cu modul în care vă sunt prelucrate datele sau cum vă sunt respectate drepturile în legătură cu aceste prelucrări.
Actualizarea politicii de confidenţialitate
Instituția noastra îşi rezervă dreptul de a schimba, modifica sau actualiza politica de confidenţialitate în orice moment, dar nu va reduce nivelul de protecţie din cadrul acesteia. Acordam cea mai mare importanta aspectelor legate de confidenţialitate şi intenţionam să rămânem pe deplin conformati prevederilor legale în ceea ce priveşte politica de confidenţialitate şi protecţia datelor cu caracter personal. Vom actualiza periodic politica de confidenţialitate şi vom afişa noutăţile pe această pagină.